יום ראשון, 22 ביולי 2012

פיתוח אפלקיציות לאייפון אפליקציה חדשה


כתבת פרסום לאפליקציה ישראלית חדשה

קוראים לי רון ולהנאתי התחלתי לפתח לאייפון.

לאחרונה יצאה ל app-store האפליקציה הראשונה שלי – wendo (על בסיס When do?)

על האפליקציה

הרעיון של האפליקציה בגדול ניהול משימות חוזרות (Recurrent), ברמה של תכנון וגם ביצוע.

ברמה הכי בסיסית האפליקציה מאפשרת למשתמש ליצור תזכורות עם יכולות הרבה יותר טובות מיכולות החזרתיות שיש באייפון הרגיל. - לא רק פעם בשבוע, פעם בשבועיים וכו' אלא ביום חמישי הראשון בכל חודש, כל שלוש שעות בין השעות 08:00 ל 17:30, בימים ראשון שלישי וחמישי וכו'…

מעבר לזה – מכיוון שהמערכת מבוססת על כך שאתה כן מודיע לה כשאתה מבצע משימה זה מאפשר לך לענות על כל מיני שאלות מעניינות ע"י מספר פיצ'רים:

הסטוריית הביצועים - מראה לך רשימה של כל הפעמים שביצעת את המשימה (עונה על שאלות כמו "כמה פעמים ביצעתי את המשימה?" או "מתי בפעם האחרונה ביצעתי את המשימה?")

סטטיסטיקות משימה - 

    • כמה זמן עובר באמת בין פעמים שונות שאני מבצע את המשימה?

    • מה ההפרש בין התכנון שלי לביצוע?

    • באיזה שעה בד"כ אני מבצע את המשימה?

  • כמה פעמים ביצעתי את המשימה?

אפשר גם ליצור משימות ללא תזכורת, רק כדי לעקוב אחרי העובדה שעשיתי משהו. לדוגמא – מעניין אותי כל כמה זמן אני צריך למלא דלק בממוצע – אין לי שום צורך בתזכורת למלא דלק, אלא רק לעקוב אחורנית כל כמה זמן אני ממלא – כך אני אוכל לסמן שהמשימה בוצעה בלי שהוא יזכיר לי.

אפשרות נוספת שמתאפשרת בזכות סימון הביצוע היא האפשרות לתזמן את הפעם הבאה לפי הביצוע ולא לפי התוכנית המקורית. למשל – אני רוצה להזכיר לעצמי להשקות את העציץ שלי. שמתי תזכורת בשבת כל שבוע, אבל הייתי בסופ"ש ארוך והגעתי רק בשני הביתה, וגם אז שכחתי להשקות את העציץ. לבסוף ביום רביעי אני נזכר ומשקה את העציץ. אין לי שום צורך שיזכירו לי ביום שבת שום להשקות אותו, כי צריך להשקות אותו פעם בשבוע, אני צריך תזכורת רק ביום רביעי הבא…

חוץ מזה יש המון פיצ'רים קטנים – לדלג על ביצוע מסוים, לקבל עוד תזכורות וכו'

הורדה : כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה