יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

פיתוח אפליקציות לאייפון


בשנים האחרונות חלה התפתחות מאוד גדולה בתחום הטכנולוגיה- התפתחו המחשבים השונים, הטאבלטים למיניהם, מוצרי חשמל, מערכות מיחשוב מתקדמות ובנוסף לכך גם מכשירים ניידים. מכשירים ניידים הינם סוג טלפון ניידים- כלומר, ניתן לקחת אותם איתנו לכל מקום וכל מה שהם דורשים זה בטריה טעונה. הטלפונים הניידים של היום אינם כמו הטלפונים הניידים שהיו מוכרים לנו לפני עשר שנים- היום הם מתקדמים יותר, הם מגיעים במגוון רחב של צורות וסוגים, הם מסוגלים לבצע כל פעולה ובנוסף לכך הם יכולים לשמש עבורנו ככלי עזר בכל תחום שנרצה. לפניכם מאמר בנושא מכשירים ניידים.
מכשירים ניידים חכמים
בשנים האחרונות מכשירים ניידים חכמים, או סמארטפונים בקיצור הפכו ללהיט ולמוצר נמכר ביותר. החל מאייפון ועד לסאמסונג גלאקסי- סמארטפון הפך לפריט חובה אצל כולם. המיוחד בטלפונים ניידים מסוג זה הוא שהם מסוגלים לבצע כמעט כל דבר. קודם כל, הם מגיעים ללא כפתורים- כאשר המגע מתמקד במסך בלבד, מה שנקרא טאצ'. שנית, באמצעות המערכות המתקדמות שלהם והאפליקציות השונות, המערכת של אפל או מערכת האנדרואיד הטלפון הנייד והקטן מסוגל לקשר בין אנשים בוידאו- צ'ט, לשמש כמכשיר ניווט GPS, לשמש כנגן מוסיקה, צלם וידאו קליפים, מצלמה באיכות מאוד גבוהה וכדומה.
יתרונותיהם של המכשירים הניידים
למכשירים הניידים השונים יש מגוון רחב של יתרונות. קודם כל, אחד היתרונות הבולטים שיש למכשיר זה הוא היכול שלו לשמש ככלי עבודה עבור אנשי עסקים, תלמידים וכדומה. כל סמארטפון כולל בתוכו לוח שנה המסוכרן עם גוגל, אפשרות לקבל ולשלוח מיילים, לחשב נוסאות שונות, לבדוק חשבונות בנקים וכדומה. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בטלפון כמכשיר לנגינת מוסיקה. יתרון נוסך שיש לסמארטפונים הוא הגישה קלה לרשתות החברתיות השונות ולאינטרנט. כאמצעות טלפונים ניידים ניתן לא רק לגלוש באינטרנט ולחפש מידע במגוון רחב של נושאים כגון נדל"ן, מוסיקה, אומנות או פינוי דירה, ניתן גם להיכנס לרשתות החברתיות השונות כגון פייסבוק או טוויטר.
מכשירים ניידים ואפליקציות
הכלים המאפשרים לנו לבצע כל כך הרבה דברים באמצעות טלפונים ניידים והכלים השונים אשר הופכים את הסמארטפון לסמארטפון נקראים אפליקציות. אפליקציות הן סוג של תוכנות או מערכות הפעלה המיוחדות למערכות של הסמאטפונים- אייפון של אפל או אנדרואיד. ניתן לשחק באמצעות אפליקציות משחקים, לרכוש דברים באמצעות אפליקציות של חנויות או ebay, להתעדכן על העסקים האהובים עליכם ואפילו לחפש מידע על מגוון רחב של נושאים כגון נדל"ן, קניות, פינוי תכולת דירה וכדומה.